September 6

Ինչպես անցավ իմ հայրենագիտական ամառը

Ես լավ ամառ եմ անցկացրել: Ամռանը ես ուզում էի, որ ամբողջ ընտանիքը գնար այլ երկիր, բայց մենք չգնացինք: Ընկերներիս հետ բակում շատ էի խաղում :Ես նաև ընթուվեցի Վարդանյան եղբայրների մոտ, մեք պարապում ենք շապիտո կրկեսում: Մենք նաև ընտանիքով գնացինք անտառ, այտեղ շատ-շատ գեղեցիկ էր:

Ամռանը ես նաև գնացի ջայլամների ֆերմա: Ես այնտեղ նկարեցի ջայլամ շապիկի վրա և պատրաստեցի օճառ գնացքի տեսքով: Այնտեղի բոլոր ուտեստները պատրաստված էին ջայլամի մսից և շատ համեղ էին:

Երրորդ դասարանի բոլոր աշակերտները ուսուցիչների հետ միասին գնացին Արատես։ Այնտեղ շատ լավ էր։ Մենք այնտեղ երեք օր ապրեցինք։

Ամռանը ես նաև գնացի Ռիօ մոլի գազանանոց և սիրեցի եղնիկներին (նրանք ծամում էին իմ շապիկը)


Posted September 6, 2023 by gabrielmovsesyan in category 2022, 2023 ուս. տարի, ՄԱՅՐԵՆԻ 4-դ դասարան

About the Author

Գաբրիել Մովսեսյան Արևմտյան դպրոց-պարեզի սովորող 4.1 դասարան

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*